Neohodnoceno

BLDC motor 750-1000W, zadní kolo

Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Pro závitové vícekolečka.

Varianta
Možnosti doručení
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Kód: KON750M/Z20- 0161 KON750M/Z26- Zvolte variantu
4 890 Kč 3 990 Kč 5 290 Kč od 3 990 Kč 4 041 Kč bez DPH 3 298 Kč bez DPH 4 372 Kč bez DPH od 3 298 Kč bez DPH
Kategorie: 1000W do náboje
Záruka: 2 roky
Kompletní specifikace

Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Takový výkon už je dostačující i pro jízdu bez šlapání. Velice robustní konstrukce a prstenec silných magnetů umožňuje tomuto motoru dosáhnout rychlosti až 52km/h (záleží na velikosti ráfku).

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V*
Rychlost při 52,5V: 425 rpm
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
Možnost montáže kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru"

Montážní šířka do zadní vidlice: 135 mm

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!

Pouze motor, součástí nejsou ovladače ani řídící jednotka! Tento motor by neměl být kvůli svému vysokému výkonu provozován na veřejných komunikacích.

Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX